Baju Raya Luqman!

Bismillahirrahmanirrahim...As salam...


Kalau ada anak kecil, mesti semangat nak belikan baju raya untuk dorang kan. Semangat nak sambut bersama.  Tapi memandangkan emy belom ada rezeki untuk anak sendiri, maka anak saudara la yang dilayan macam anak sendiri. Syukur..masih dapat menumpang berkasih dengan anak sedara.


Masa jalan-jalan di One Borneo Sabah, ternampak baju untuk anak kecil..comelnya..smart nya. Pilih punye pilih, emy berkenan la pada baju kemeja dan seluar untuk si kecil yang berumur 9 bulan tu. Kata mama nya baju melayu dah ada sebab tu emy aim kemeja. Masa tu juga tengah ada diskaun..apalagi, dah ada berkenan terus bayar.


Dan warna feveret emy adalah merah, jadi kita bagi hadiah pada orang pun ikut apa yang cantik di mata kita la kan..janji sesuai.

comey takkk 

close up SUPERBABY!

seluar warna brown

Gigih mama Ngah ukur size adik tauu pakai unit jengkal
Mudah-mudahan muat elok di badan adik..eh..mestila! mama Ngah yang ukur kann ;P

Total harga baju dan seluar selepas diskaun = RM58



kesayangan Mama Ngah,
Luqman Al-Hakim

selfie isap jari pon bolehhh
Nanti kita selfie raya dengan baju raya Mama Ngah beli tau tau tau!


Nak tengok baby Luqman kena kacau dengan Mama Ngah boleh tengok 



Thanks for reading!

2 comments:

el said...

wahh sakan luqman ngan baju raya ...merah ang ang hihihi

norhidana miswan said...

msti hensem bila luqman pakai raya nnti yek