Suamiku Mr.Perfect 10

Bismillahirrahmanirrahim...As salam...

Sekarang tengah hot dengan filem Suamiku Mr.Perfect10.  Lakonan Lisa Surihani dan Aaron.  Rasa nak tengok sangat, tapi apakan daya...panggung wayang nya nggak ada di sini :( paling dekat ke Miri atau Brunei.  Jadi, nak senang pakat je dengan osmet nak langgan di Astro First.  Dok diam2 dalam rumah..nonton aja..ye dop?


Barisan pelakon  filem ini :- 
Lisa Surihani - Aleeya Azmeen

Aaron Aziz- Zarief Danial

Syazwan Zulkipli- Syed Muzaffar
Zaryn Min
Jehan Miskin- Akram
Raja Ilya- Azura
Jasmin Hamid
Normah Damanhuri


Selain barisan pelakon sebagai daya tarikan filem ini.  Lagu temanya juga tak kurang hebat.  Nyanyian hebat dari penyanyi tersohor negara kita Siti Nur Haliza dan Cakra Khan. Lagu yang sangat mendayu menusuk ke kalbu....iskkkk..rindu husbenggg =_=



Menatap kepergian dirimu
Meratap menangis sedih tak tertahan
Terbaik saat bersama
Lewati masa terindah
Saat kau memeluk ku
dalam pelukan cinta

Kaulah seluruh cinta bagiku 
Yang selalu menentramkan perasaanku
Diri mu akan selalu ada
Di sisiku selamanya

Kau bagaikan nafas ditubuhku
Yang sanggup menghidupkan segala gerak ku
Akan selalu memuja mu
Hingga nanti kitakan bersama

Tak sanggup ku memikirnya lagi
Habis separuh nyawa ku tangisi mu
Tiada lagi bait terindah
Terdengar merdu terucap
Merayu menyanjungku tenangkan jiwa

Kaulah seluruh cinta bagiku ,
Yang selalu menentramkan perasaanku
Diri mu akan selalu ada
Disisiku selamamnya

Kau bagaikan nafas ditubuhku
Yang sanggup menghidupkan segala gerak ku
Akan selalu memuja mu
Hingga nanti kitakan bersama

Tiada cinta yang setulus cinta mu (cinta mu)
Tiada yang sanggup gantikan diri ku

Tiada rasa seindah kasih mu
Tiada yang mampu temani diri ku

oh..oh

Kaulah seluruh cinta bagiku ,
Yang selalu menentramkan perasaanku
Diri mu akan selalu ada
Disisiku selamamnya

oh…

{ Kau bagaikan nafas ditubuhku
Yang sanggup menghidupkan segala gerak ku
Ku kan selalu memuja mu
Hingga nanti kitakan bersama } 2X

Ku kan selalu memuja mu hingga nanti kitakan bersama


Dangggg!
Jom tanya diri sendiri, 

Apakah ciri-ciri seorang suami Perfect 10 pada diri anda???

JAWAPAN : Yang sempurnakanku!
Alhamdulillah, encik suami sangat sempurnakan emy dengan sikapnya yang ramah, rajin memasak, suka memberi nasihat, romantik!

Sementara emy jenis yang pesen pendiam sikit, malas masak.tapi...tapiii ada tapi tau..rajin mengemas. hee :D dan tak reti nak romantik sangat. 

Emy pun harap emy ni dapat jadi yang terbaik dan turut sempurnakan hidupnya jugak.

you are my Perfect 10!~

#counting the days. tiktok tiktok..
27days to go 



2 comments:

ummi aqilah (LM) said...

Jap nk tny.. Emiey duk mana skrg? Akk g miri aritu dkt dua mgu klu tau emiey dkt2 situ blh jmp. Ehhh akk g cuti sek sah2 emiey xde kan?

emieysandra said...

Kak LM : hee..sy dok Limbang kak. haah, time cuti sekolah sy balik kg kak.hee ;)