Semangat kemas rumah

As salam...

Semalam satu hari dok kemas rumah. Harini just nk rehat pastu ambik kawan di airport. Sekali dok termenung mata ke atas, mak aihhhh! Tebalnye habuk kat kipas. Tak boleh biar ni..kang dah bukak sekolah lagi malas lagi tebal la habuk hituuu.

Dek kipas yang tinggi, terpaksa la guna meja jadi batu loncatan..hentam saja peribahasa tekgu ni =_= sekali tengok.eh tak menarik dah alas meja ni. Kena tukar kepada yang cantik menawan ni,jadi guna dulu la ek.

Akhirnya siap jugak dua biji kipas syiling..dalam bilik emy pakai kipas meja je..memang selalu cuci seminggu sekali yang tu.tak leh hidup dengan habuk.mula la penyakit mendekati..ye dak?

Hehe..semangat betul emy kemas rumah. Dari dapur semua bekas bekas bawang segala jenis bekas dicuci.kain buruk pun cuci. Lepas ni rumah dah cantik kemas baru fokus pada persediaan sekolah. Baru lagi semangat nak sekolah kan. 4days to go!

Alhamdulillah.
#adiossss!

1 comment:

Aida Azryn said...

emieyyy.. lama tak jumpa rindu! hehe