Kumpulan ke Final Maharajalawak Mega 2014

Bismillahirrahmanirrahim...As salam...

Semalam berlangsung semifinal Maharajalawak Mega 2014.  Maharajalawak Mega ni sangat seronok kalau tengok ramai-ramai pastu gelak berjemaah ramai-ramai.  Oh...rindu family la gini >_<" Seminggu penat bekerja, Jumaat malam chillax dengan menonton rancangan Maharajalawak Mega. Okey la tu kann ;)


Semalam dah diumumkan kumpulan yang layak ke final. Antaranya :

Nabil.
Respek la kat Nabil yang masih boleh bertahan walaupun sorang.
Persembahan dia semalam pun sangat bestt.


Bocey ni pun bestt.


Kumpulan yang makin mendapat tempat di hati peminat.
Nampak hasilnya dengan usaha mereka.


Sepahtu pun berjaya ke Final.
Kumpulan yang buat apa pun mesti orang gelak jugakk.


 
Ini Kegemaran saya.
minat Ajak
eh..Sharul comel..minat dia jugak laa.hehe


Pada kumpulan Virus.
Next, you all must do more better!

No comments: