Konvokesyen Prasekolah

Bismillahirrahmanirrahim..As salam...

Hari ini Konvokesyen Prasekolah peringkat daerah.  Seronok jugak ler cikgu pra camni, tiap-tiap tahun pergi majlis konvokesyen.  Tapi mak aii..sakit le sikit sebab nak uruskan budak-budak kat sana dengan masalah pengangkutan untuk ke bandar lagi =.=

Tapi takpe takpe, semuanya dapat diatasi dengan baik. Alhamdulillah.

 ini yang awal sampai, booth photoshoot pun kosong kita bergambar la duluuu

Ini masa dalam dewan, pembantu pengurusan murid kena kawal murid-murid.  Cikgu pula kena uruskan turun naik budak dari pentas.  Almaklumlah budak 6 tahun, tak dipimpin ditunjuk jalan tak tahu. Pusing-pusing lak depan VIP nanti..naiyaa, pesen budak yang biasa buat konsert..alaa..konsert high pic tuuuu..nangehhh, double triple naiyaa cikgu nanti.hee :D


 Ohmaiiii..ada sorang budak sakit perut asyik muntah air saja..pening.  
Tapi nasib baik berjaya jugak naik pentas siap boleh senyum lagi.. cayala..anak murid cikgu mesti la kuat dan berani macam cikgu kan..hek hek eleh cikgu nak lebih-lebih lakk :P

Bersama wajah-wajah kesayangan cikgu. yang ni la dok nakai yang ni lak dok wat cikgu gelak yang ni la dok curi hati cikgu. Tahun depan masuk darjah 1 jangan lupa cikgu naaa 

 bergambar bersama Guru Besar dan ibubapa 

Warga SK Meritam yang hadir pada majlis tersebut, Guru Besar, guru tahun 6 dan murid-murid tahun 6



Alhamdulillah.
semuanya berjalan lancar.

Anak Che Ta dan Zain Saidin

Bismillahirrahmanirrahim..As salam...

Geramnyerrr...
Shomelnyeee...

Uols tengok pun geram kann

Hlive secara langsung tunjukkan muka anak Che Ta dan Zain Saidin. So comel puteri itu.
Semoga membesar menjadi anak yang solehah yer. Alhamdulillah dan tahniah buat Che Ta dan Zain Saidin.



Puteri yang so shomel. Mummy Daddy pun so sweet.

Projek Keceriaan Prasekolah Part 2

Bismillahirrahmanirrahim..As salam...

Hai uolsss! entri kali ni emy nak perkenalkan prasekolahku tersayang ni. Projek keceriaan ni dah bermula dari awal tahun, bulan Oktober PPD umumkan program keceriaan kelas Prasekolah, makanya cikgu emy pun touch up la sikit-sikit. Gembira anak2 murid bila kelas makin cantik. so...Lets check it outt..


bangunan prasekolah SK Meritam dari bangunan pejabat sekolah.


jemput masuk..jommm


Welcome! Mickey Mouse ni emy buat beberapa bulan lepas lagi..kaki dah patah sebenarnya tu, sape entah yang nakal niiii.grrrrrr~

 my class! Dalam kelas ni banyak dicantikkan oleh guru lama sebelum emy masuk. Cantik kan, kelerful! Sape nk belajar..meh meh


ini tempat semua barang disimpan, bahan bantu mengajar.





























Ini sudut bermain, beli pagar putih tu. Boleh puji anak2 murid sebab they ols sangat pandai menjaga sudut yang terhad ni ;)


 ini dapur, katil sakit di sinii
  
ituuuu..itu 10 ekoq ikan and kuda laut yang saya buat.
Cantek tak mural ni??

  ini tandas...cantiknye bunga kuninggg.
hik3...puji sendiri lak


 last sekali..props terbaik, anak-anak muridku yang double triple comel :)


 Sekian, laporan cikgu.
Hehe ^_^