Surpriseeeee! Jauh nak merasa.

Bismillahirrahmanirrahim..As salam...


Macam yang emy cerita kat entri sebelum ni, 23 November tu emy sibuk dengan majlis adik.  Malam tu lepas akad nikah ada makan lagi di rumah,pukul12 baru semua orang balik.  Encik suami hari tu jugak sibuk ajak skype. hmmmmm...tak di layan kan, merajuk. dah la haritu anniversary kami yang kedua. 


Keadaan waktu tu, seakan dia sibuk..tapi terlalu mendesak supaya emy tunggu dia. Yela,dah penat seharian memang badan minta berehat jer. Emy tunggu je la, sampai pukul1.30 pagi kalau tak silap. kat sana baru malam la, lewat 5jam dari sini.


Encik Suami pun call skype, hilang penat bila tengok wajah encik suami tersenyum.
Encik suami minta emy pakai tudung, terdetik di hati peliknya tapi mengikut je la sebab tengok dia call di tempat terbuka,takut ada kawan-kawan melintas nanti kan..


kemudian, dipusingkan kamera..rupa-rupanya, encik suami dan kawan-kawannya buat jamuan.  Sempena apa? sempena anniversary kami. 


Seronok wajah encik suami, mungkin puas dengan apa yang dilakukannya. Me? terus tergamam, rasa nak menangis tapi masih tahan lagi.


Encik suami wish lagi sekali, dengan ucapan dan doa2 yang baik untuk kebahagiaan rumahtangga kami. Oh, im falling in love again!



Lepas tu, sorang-sorang kawan die wish kt emy. 
                                                         
                                                         Sedih
                                                         Rasa dihargai
                                                         Rasa cinta itu
    Rasa bahagia itu.


Siap ada kek lagiii...


ini kes paling kejam tauu, tengok ajee, xleh makan..emy ni dah la peminat kek.sobssss.


Ini kek hasil tangan geng-geng askar yang buat, 
giler kau tak nak merasa kan. haha.
tapi bukan rezeki emy, memang jauh la nak merasa kann



"Abang, lepas ni buatkan kek untuk sayang kat Malaysia ehhhh"
ni kes aniaya paling teruk la, sebab encik suami tak suka kek.huhu



Selamat ulangtahun CINTA!
harini genap 25 bulan cinta halal kita 

adiosss!

No comments: