Usaha lagiii =,=

As salam wbt...

Alhamdulillah.kesihatan makin baik. Pada uols emiey nk pesan supaya banyakkan minum air masak okayy dalam keadaan cuaca yg xbape ok lagi ni. Kejap hujan lebat..tadi panas terik. Apa pun yg datang ianya dari Allah swt dan pasti ada hikmah di sebalikNya.

Uwaa...tak bestnya bila kenangkan cuti dah nak habis.kena balik ke Sarawak.kena berpisah dengan suami.kena merinduuuuu.seksa :(

*tarik nafas dalam-dalam*

Masa cuti ni xbanyak yang dapat kami lakukan sama-sama. Tambahan pulak musim hujan,nak pergi honeymoon ntah jadi ke tidak ni. Tapi mesti kena jadi laaaaa.hehe. In shaa Allah lepas emiey setel lesen dulu.

Sebenarnya emiey sibuk siapkan lesen kereta dan motor sekarang ni. Kereta dh lulus cuma motor je xlepas ag. Yg penting kereta sebenarnya sebab emiey nak bawak kereta ke Limbang nanti. Di suatu ketika dulu la tu rajeeen sangat pi daftar untuk buat lesen motor kereta.huihuiiii.nasiblaa...kena usaha jugak kan.

Yeahhhhhhh...gambate nehhhh~

No comments: