Demam.

As salam wbt


Sudah jam 2.22 am tp masih tak lelap. Bukan emiey jer tapi suami jugak sebab kami tertidor seawal jam 8pm td. Sebabnye demam sudaa. Jadi pukul12 kami sama-sama tersedar pulak.alkisahnyerr emiey xnak tidor pun tapi TER tidor jugak masa picit kepala hubby.hehe..
Almaklumlah musim hujan sekarang ni kena berhati-hati dan jugak jaga kesihatan diri. Encik suami ni yang teruk sikit.badan panas jer 3hari ni. Emiey pulak lepas minum susu kambing yg sachet tu baru okey suhu badan. Kalau ikutkan emiey yang patut demam teruk sebab dalam masa seminggu ni asyik kena hujan dan panas masa latihan untuk buat lesen motor dan kereta. 

Alhamdulillah,untuk keluarkan lesen P kereta dah lulus..tinggal motor jer yang kena ulang,itulaa gedik sgt nak ambik motor kereta.patut ambik kereta jer.huhu
Harap cuaca kembali okey dan encik suami cepat sihat untuk teruskan next plan,iaitu pergi vacation..masa cuti ni je la masa yg ada untuk mencipta lebih detik2 indah bersamaaaa hubby.In Shaa Allah.

No comments: