Superheroku.

As salam w.b.t

Baru emiey perasan apa daya penarik yang ade kat en.suami yang buatkan emiey jatuh cinta padanya. Rupanya emiey suka tengok en.suami pakai pakaian seragam. ohemjii sangat tau sebab sebelum ni pernah sembang taknak la kan kahwin dengan askar.huehue..belebokk sekali dapat mr.soldier. Pasrah dalam bahagia ^_^ Sebab tu orang selalu cakap jangan sembang sangat la nak yang macam tu macam ni la sebab pengarah iaitu Allah Yang Maha Esa telah tentukan segala yang terbaik untuk kita. 

 

Gambar kat atas ni gambar en.suami pakai pakaian seragam. Yang first masa tahun 2011, gambar yang dia bagi kat emiey time nak mengorat dulu..hikhik...gambar yang kedua lak gambar minggu lepas. hehe..bambam sangat cinta hatiku ni.

Dah empat hari en.suami ada kerja luar.sebelum ke surau en.suami tepon la,tanya itu ini..pastu citer la pasal emiey takde selera makan, perut pun selalu sakit sebab baru je kena gastrik lagi. en.suami pun cakap sabarla dan malam ni dia balik dah. emiey pun okey okey..en.suami tanya lagi okey ke tak? emiey pn jawab okey jer..then tetibe emiey senyap. En.suami lagi bising bile emiey senyap. Jawablah emiey dalam sedu sedan...dah tu dok tanye sangat. 

Kadang-kadang pompuan ni selalu cakap 'tolonglaa paham ai' Padahal dalam hati 'tolonglaa yang faham yang ai pun tak faham diri ai' *sigh*

~~~ai rindu yu.kbai!

No comments: