Sarawak. I'm coming.

As salam w.b.t

Akhirnya penantian berakhir. Rupenyer malam tu susah nak tidor sebab esoknye keputusan keluar.Mengejutkan emiey,suami dan keluarga. Keputusannya, emiey dipostingkan ke Sarawak.

Alhamdulillah,dah dapat kerja. Itu dulu yang terlafaz. Kemudian baru kelam kabut memikirkan akan tinggalkan suami dan keluarga :(

En.suami terkejut dan sedih tapi dalam hati ade perasaan lega sikit sebab itu tempat kerja die dulu,kawan-kawan pun ramai.

Barang keperluan dah dikumpul,tinggal nak kemas masuk dalam beg petang ni, malam bertolak ke Kuala Lumpur. Flight emiey 2hb julai jadi 1hb emiey dah kena mendaftar di Hotel Empress.

Korang doakan semoga segala urusan emiey kat sana dipermudahkan yer :)

4 comments:

ciK LyndaWawa said...

selamat datang ke sarawak...=]

cik hani said...

Alhamdulillah..dah dapat posting..
berjauhan dengan suami bertambah rindu laa..
harap emiey dapat duk dekat dengan suami pasni.. dapat transfer balik semenanjung suatu hari nanti

fasha said...

sarawak???jauh tuuu..tak pe la kak..rezeki tu..insya Allah dipermudah kan...salm perkenalan kay =)

wardah said...

Assalamualaikum..salam ziarah!! Jemput ziarah blog saya ;)
http://supplementforall.blogspot.com/