Pulut Durian.

As salam w.b.t

Dalam pukul9 pagi tadi, makcik tuan rumah datang. Bertanya khabar sat dihulurnya sebekas pulut durian. Ditangannya ada satu beg plastik besar,ade beberapa bekas lagi yang sama macam dibagi kat aku. Dah agak,mesti nak diagihkan pada penyewa-penyewa lain. Alhamdulillah dapat tuan rumah yang pemurah macam ni ;)

Macam nak buat novel cerita fantasi je perenggan atas ni..kihkihkih..aipp ni cerita benar laa :p

Tuan ghumah ni tersangatlah baik,beberapa hari lepas dah bagi buah rambut (baca : rambutan). Sedap..maniss..cukup rasa rambutan tuu. Erkkk..sama macam durian ni jugak erkk lagi sekali makna kenyang..hehe .

Setiap kali teringatkan tuan ghumah ni,emiey mesti akan doakan mereka sekeluarga dimurahkan rezeki.amiin :)

Tapi kan....dalam bekas ni kekurangan sesuatu. Kami oghe kelate makan pulut duye (baca : durian) dengan santan pastu nanti letak gula. Yummy! Lemak manis berkrim disukai ramai baq ang..

2 comments:

Lydia Miza said...

Kurang apa emiey? Kami org johor pulut doyan mkn ngan kuah serawa . Tp aritu mkn kat siam dorang mkn ngan santan jek

emieysandra said...

Kekurangan ssuatu tu santan la kak..hehe, kitorg mkn dgn santan..mcm org siam tu.kuah serawa macamana lak kak??