Puasa ganti.

As salam w.b.t

Hari ni takde buat pape,basuh baju pun tak..masak pun tak, kemas rumah pun tak...yela, duduk berdua je memang tak payah sibuk lagi dgn urusan semua tu. Tambahan pulak en.suami ada kerja luar. Kali kedua kena tinggal :( .emiey pun puasa hari nih, maka banyak duduk je la. Banyak tidor tak boleh time puasa, kuwusss puasa..hehe tak elok orang cakap. Tapi emiey sedaya upaya jimat tenaga la sebab tadi tak sahur..wuwuu..

Ganti puasa time ni,elok juga..boleh latih diri awal2..ade dua hari lagi untuk puasa ganti. Kalau perlu emiey akan lebihkan puasa untuk latih diri masa bulan ramadhan ni. Tak sangka pulak gastrik masih ada..sebab dah lama tak kena,jadi sekarang kene amalkan diet pemakanan seimbang dan baik untuk perut. Go go emiey!!

Petang ni nak masak sup daging dengan telor dadar je kot. Masak ringkas je la. Eh..nak goreng papadom jugak ^_^

No comments: