HL Marigold.

As salam w.b.t

Bertemu dengan minuman kecintaan hati ni selepas keguguran bulan januari lalu..*auwwdushdush* rasa tak adil buat diri yang baru mengenalnya, tapi nak buat camne diri sendiri yang salah. Asal sebut susu jer teringat lembu buu..minda ke perut ke mulut terus kata TAK NAK. Ye r..dah serik kena cirit birit sampai tinggal tulang jer masa minum omega dulu.susu lain pun sama,dah banyak cuba.

Tapi rasa susu HL Marigold ni lain  *blingblingeyes* ,lembut menyentuh dinding perut. Lainnya bila minum susu ni,masa nk minum tu terbayang rasa susu euw euw yang biasanya tak sedap tapi sebaik kena lidah..memang sedap dan teksturnya yang lembut mengalir masuk ke tekak.

Emiey dah rasa yang perisa strawberi dan cokelat, sedap tak terkata! Sampai tak boleh beli selalu sebab macam minum jus strawberi & cokelat yang lemak-lemak manis gitew. Kalau yang original tahan 3hari, strawberi dan cokelat dalam masa sehari pun habiss. Gitew la senah oii~

Harga pun okeylah..not bad. Emiey ingatkan lagi mahal sebab ianya sangat berkualiti kan, eh rupenye sama harga ngan Dutch Lady. Kotak besar rm6.50 kat kedai runcit seberang jalan tu haa.

3 comments:

cik hani said...

Selamat minum susu.kite pun suka susu

AZMIRA ROHANI said...

kn da ckp memang sedap :D

emieysandra said...

Jom minum susu byk3 cik hani..hehe :D