Aiskrim Malaysia

As salam w.b.t

Siapa pernah makan aiskrim malaysia? Sape yang tak pernah makan memang rugilah zaman kanak-kanak tu..teringat dulu lepas balik mengaji mesti pergi belajar umah Mak Jah, beli aiskrim bubur, asam boi,milo..macam-macam perisa lagi la. Dulu seposen sebatang tapi sekarang dah doposen/tigoposen dah.


 
Alpeliknya emiey ni,suka buat aiskrim ni bagi anak-anak jiran.tak jual tau. Mungkin sebab nak kembalikan nostalgia dulu-dulu,sambil lepak ngan geng mak mak. Ish..bukan kelab gosip tapi sosialisasi tu kan penting. Kan dikata sombong pulak oleh jiran-jiran. Dan pantang bagi emiey tinggal suami kat umah pastu pegi melepak. Kalau en.suami pergi jugak baru emiey pegi,en.suami dengan geng bapak bapak.hehe.seronok ngan jiran kat sini, dat's why emiey jadi senang hati je nak buat askrim untuk anak-anak diorang.
 
Sebelum ni dah habiskan stok perisa sirap dan teh,kali ni buat perisa sunquick..suke budak-budak tu makan tadi ^_^

No comments: