Sekejap di Langkawi.

Bismillahirrahmanirrahimm..As salam..


Ini cerita berminggu2 lepas, pagi2 bangun en.suami bagitau jom pegi Langkawi. Emiey buat dek jer, yela biasa hujung minggu pun en. Suami sibuk. Pukul 9pagi en.suami suruh bersiap dgn bawak beberapa helai baju untuk bermalam kat sana. Hurmm..selalu sgt camni, nk pergi mana die bagi arahan jer, terpaksa faham yang dia selalu sibukk.


Kenapa nk pergi sangat ke Langkawi??  Sebabnye emiey dan en.suami dah 5bulan dok di Mata Ayer, Perlis ni jadi orang dok tanya dah pegi ke Langkawi? Malu pulak nk jawab idak lagi.  Hahaha. Itu kononnya alasan tapi hakikatnye en. Suami nk bersama isterinya yg tersayang ni..hehe *kombanghidung*


Akhirnya kami berjaya sampai ke Langkawi. Naik feghi berdua-duaan melihat ikan loncat-loncatan =,=


Kami pergi selama dua hari, banyak yang xsempat dilakukan. Antaranya snorkeling dan island hoping...nak sangat, tapi redha jer la sebab pergi tak lama. Terkenang saat melihat ikan yg cantik-cantik di Pangkor. Tapi yang best sempat jumpa kawan kamii!  Emiey jumpe kawan emiey, en.suami jumpa kawan die..adil kann. Haha..


Aktiviti selebihnya kami shopping cokelat & minyak gamat. Cokelat untuk dibawa sebagai buah tangan untuk saudara mara bila kami balik kampung nanti ;)
Gambar : bersama kawan dan en.suami. Bahagia sgt time ni ;)





Dilla, i miss u so much..teringat kenangan di asrama. suka duka kita. 
Semoga dilla bahagia selalu ;)

2 comments:

Anonymous said...

hehehe..rndu mira..nnt dtg lgkwi lg tau

emieysandra said...

Dila eh...hehe.rindu dila jugak tauuu..