Status Nuffnang

Bismillahirrahmanirrohim...As salam wbt.. Setelah agak lama xmengupdate blog, baru kini rasa bermaya sikit blog ni. Tetibe baru teringat lak mengenai nuffnang. Kalau dah lama tak update blog, status glitterati akan hilang. Sebelum kahwin dh lama xupdate, lepas kahwin dua bulan baru update.  Jadi, dengan penuh kerisauan, emiey pun log in nuffnang. Alhamdulillah..masih berstatus glitterati..earning pun meningkat tak padan ng tak update. Ini mungkin tempias dari entri-entri lama, syukur sangat-sangat sebab nak dapatkan status glitterati ni kan susah. So nak sayy.. YEAYY!! Nuffnang masih sayang kat duniakuemieysandra.blogspot.com >,< Iklan sat, promosi di duniakuemieysandra terlebih dahulu ^_^ << Sesiapa berminat nak beli pure marine collagen (rumpai laut asli) 100g dengan harga rm18 termasuk postage boleh terus msg/whatsapp ke 0102164685 >>

2 comments:

CeqGu said...

Cikgu xpnah merasa nuffnang...depa xpandang blog ceqgu huhu

emieysandra said...

@cekGu : lama-lama dpt la tu, emiey nk dpt dulu pn susah..bile dh dpt 1x, mudah la lepas tu :-)