Sebulan sudah

Bismillahirrahmanirrohim...As salam wbt..

Dah sebulan emiey dan en.suami menetap di rumah sewa.  Biasa la di awal2 perkahwinan banyak yang xlengkap. Rumah sewa ni pn, emiey datang Perlis baru cari.  Kena dengan tagline "baru nak hidup" =,=

Masuk rumah sewa pun dengan baju-baju kami sahaja termasuklah sebuah lappyku yg jadi peneman kalau bosan nk tengok cite *tv xdek

Hari ni, 7hb..genap sebulan 1hari menyewa kat sini. Bil air yang sampai minggu lepas rm12.00. Bil letrik yang sampai pagi tadi pulak rm0.85. Hehe penggunaan bawah rm20..almaklumlah, hidup berdua ;)

Hari ni jugak sampai 4 perkakas letrik yang utama iatu peti sejuk, tv, mesin basuh & microvave oven. Alhamdulillah =)

Emiey xkisah pun kalau takde sume bende ni sebab hidup berdua kan, tapi en.suami cakap baik beli awal-awal lagipun tengah promosi sekarang ni. Hehe..tapi actually paling suke dapat microvave oven ni, sebab birthday en.suami bakal menjelang tiba..maka haruslah ada kek!! *excited* yang dibuat sendiri oleh isterinya!! *duakaliexcited* >,<

Gambar : microvave oven xnampak sebab belakang tv tu

4 comments:

cik nana said...

wah wah seronok nyeeee semua baru. hihi. bulan depan boleh beli perabot lak. :)

Liza said...

Perlis? Selamat dtg ke kg halamanku

emieysandra said...

@cik nana : kerusi sofa, almari, katil dh ade dlm umah ni..asenye xperlu dh yg len,hehe..

emieysandra said...

La,ye k..liza belah mane? Emiey kt mata ayer ni, hehe :-)