6 days to go

As salam...

Hari ni dah 18hb, esoknya lagi 19hb..lusa dah 20hb..kemudian 21hb..22hb..23..enam hari lagiiiii!


Gulpp~


Tak tahu nak fikir ape, nervous plus risau dengan perispan. Ini kali pertama ma dan abah nak teghima menanntu, so uols leh bayangkan tak betapa kelam kelibutnye mereka.  eh..eh..abah mantain rilekss nyer. huhu~


Saat ni la terserlah sangat betapa ma & abah sangat3 caring, sangat2 terharu.


Owhh..u olss..ols semua jangan dok espek emiey buat majlis besar-besaran glamor sume tu, hik22...masih memfokuskan tema simple & sederhana sama dengan majlis tunang ritu, yang jadi meriah adalah Keluarga & Kawan.  Harap-harap majlis kahwin ni pun sama jugak. Somoga majlis yang bertujuan untuk menghalalkan hubungan dan mendapat berkat hidup dari Allah S.W.T dipermudahkan. amiiinn ^__^

~ dari tetingkap kenangan pertunangan 15 Mac 2012~

23 November 2012  here i come!

 

p/s : as always, please pray for our happiness ^__^

5 comments:

Ali Jasni said...

tahniah! :)

Aunty P :) said...

ouuchh mesti nervous and anxious kan. hehehe congrats.
bile la turn I plak

~ayusleeping~ said...

congrats dear...msti debar2 kan.. ^_~

Puteri Iqa Izyan said...

sederhana itu lebih baik :')

tahniah emiey ^_^

Princess Feyqa said...

wah dah dekat ni... debaran semakin terasa hehe. congratz dear :)

fyqa lmbt lgi so blh kmpul wet la kot hehe