teman setia

As salam....

SELAMAT PAGI!!

Dah lama xtunjuk gambar ryan, makin besar dan makin comel *for me la, sebab die lah teman setia emiey, waktu belajar..waktu sedih, waktu tension dan waktu bahagia serta yang penting ryan tak pernah diabaikan, sebab tu die makin besar wooooi. huhu

 Ryan...jangan takut, kepala je macam ular..tapi die ni takde bisa.Selamat untuk dipegang dan untuk dicium, mmuahahaa =)


Ryan kepenatan menunggu emiey siap keje, lampu tak tutup ag biasanya die tak tidor. tapi tengok ni, dah penat sangat akhirnya terlelap.


bunyi snapping pic dari kamera fon, terus die tersedar..satu mata je terbukak, alolooo..


die tidor balik, kali ni emiey snap dengan berhati-hati tapi cahaya pulak terlebih-lebih kt tang mata die tuuu..




Thanks for reading
Tata~

5 comments:

hudahassan ^^ said...

huhu , comeynye kurakura .

selamat berkenalan ryan :D

btw , thnx for the answer . sangat membantu :)

Aliff Haikal said...

eee hahaha rasa geli pulak dgn kura-kura >.< tapi bila tgok memang comel . hehe ryan eh ? kirim salam dia . hehe

Princess Feyqa said...

fiqa mmg bela kura2 gk kecik2 mmg cute heheh tp fiqa pye dh bsr tkot nk pgg haha

emieysandra said...

welkem hudahassan =)

Aliff Haikal : waalaikummusalam, awl2 bela dh ajar mengucap ni tau. erkkk *tipussdaa

Princes Feyqa : awk, kura-kura ni manje tauu. hee :D

Puteri Iqa Izyan said...

besor gedabak gambor. geli tengok. hehehehe.

iqa geli sangat dgn binatang2 ni :P