Sensitif

As salam...

Emiey ni jarang nak sensitif, sentap bagai..tapi kalau dengan encik tunang memang selalu.  

Sensitif - gaduh - luah perasaan - okey balik - makin bahagia.  



Tapi kalau dengan orang yang selain encik tunang, memang takde kemanisan la.  
  
Pahit..pahit...pahit..pahit..tawar..tawar..neutral.  


Haihhh..entah bahasa ape dah emiey tulis ni.


Satu perkara yang kita perlu ingat, 
Kita jangan buat jahat kat orang lain, supaya orang lain tak buat jahat pada kita.  


Ermmm..pernah orang buat jahat kat anda?  Jadi, renung-renungkan...



p/s : sedih. Semoga 'awak' bahagia.

2 comments:

eton said...

biasa lah tu gaduh2 manja.. dugaan bertunang.. huhuhu

Titisan Hujan said...

ish..meh dtg bilik meh..xmo sedih2