Latihan Kebakaran

As salam....

Hari pertama ke sekolah untuk menjalani program internship dah kena uruskan murid prasekolah untuk latihan kebakaran.   Kalau nak diikutkan program intenship ni, aku dah xperlu duduk kt prasekolah tapi memandangkan cikgu prasekolah dapat mc sakit selama seminggu, maka relief la kt prasekolah selama seminggu =)

murid-murid terkaku melihat bomba datang dengan lori bomba yang besar tu..siap siram siram air lagi..ke diorang pikir nak mandi kat tengah-tengah panas nih. huiiihh


sedang memeriksa nama murid-murid prasekolah.  Semua ada!
Eh..eh cikgu pakai baju oren matching ngan abam2 bomba..

anggota bomba sedang mengangkat 'mangsa rentung' akibat lambat bergerak ke padang.  Entah kenapa aku macam pernah merasai pengalaman diangkat di atas stretcher nih..HAHAHA gelak kat diri sendiri. 


Thanks for reading!
Happy Sunday!!
Tata~


7 comments:

Meow Aizawa said...

org btul ke yg kne angkat tu ? huhuhu

emieysandra said...

yup..murid sekolah, asenyer sebab die p tandas. xpasal2..jadi mangsa rentung dlm latihan kebakaran ni :)

Ezy Chiaki said...

dlu kat skolah siap ade tngge bagai..
konon bomba nk selamatkn org kat bngunan tinggi..
pdahl tngkat 4 je..
ekekek..

nabByla said...

teringat time kat kolej dlu. da gak latihan kebakaran. sapa lambat turun tmpat dduk dia diasingkan. hehe..

Aida Azryn said...

comel2 depa, termasuk cikgu depa.. hihi. :D

Nia Hashaari said...

ingat time dulu2 kan..latihan kebakaran di sekolah..:p
errr..tapi kan cikgu ni mcm nk lebih kurang sama tinggi ngan anak murid lak..hihihi

Nia Hashaari said...

ingat time dulu2 kan..latihan kebakaran di sekolah..:p
errr..tapi kan cikgu ni mcm nk lebih kurang sama tinggi ngan anak murid lak..hihihi