Kertas Kerja

As salam...

Intership..internship..semuanya gara-gara internship ni.  Jadi sekarang kena bertungkus lumus menyiapkan pelbagai kertas kerja.  Pelbagai? macam banyak kan..urmm..banyak la jugak.  Tapi takpe, semua dugaan dan cabaran ini harus diharungi dengan tabah dan kuat! ehehehe *semangat-semangat..


Sekarang kertas kerja untuk program 3K dah siap..tunggu nak bentang kat semua guru je petang ni.  Kemudian buat program ceramah motivasi, projek taman sains and ade satu program bawah LADAP yang aku kena handle..hope everything will be okay. Uolss..wish me Good Luck hokeyhhh.  Sebolehnya kali ni nak bekerja dengan tenang sesenang hatinya.  InsyaAllah.


Senyum.
bersama skandal-skandal tersayang :P

 
Seronok berada kat sekolah praktikal sekarang ni, nasib lah kat Melaka..kalau tak mesti nak mintak posting sini maaa..hekk33..

~Alhamdulillah~



Thanks for reading!
Tata~

2 comments:

liyana said...

hepinye dia~~

ainraus said...

goodluck emiey sayang!