Cabaran seorang guru | blog baru

As salam...

TERskima pulak tajuk kali ni.  ehehe, maafkan shayer :P
Bukan guru sahaja mempunyai cabaran, kerjaya lain pun ada cabaran tersendiri kan.  Masing-masing ada susah dan senangnya, namun...setiap cabaran dalam hidup ini sangat bermakna kerana ia yang menjadikan kita seperti pada hari ini. 

Aih..susahnye nak jadi skima di blog sendiri nih, ehehe.  Sebenarnya aku nak bagitahu, aku ada blog lain! huwaa..curang lagi pada blog ni..tapi apakan daya ianya merupakan tugasan, maka wajiblah diri ini turut sama menumpukan perhatian kat blog ni.

*Dah reti main sekapur sireh lak da, sekapurr..duakapurr...ermm =.='


Err...korang pernah ke buat blog semata-mata tugasan?  Mesti ada yang pernah kan..



Thanks for reading!
Tata~

3 comments:

dak eina said...

hai cikgu.. lme xjenguk blog die haih :)

salam ramadhan :)

Zulkbo zulkboCom said...

salam..
cantik blog..?
selamat berkenalan :)

Eyqa Carissa said...

saya pon bakal guru :)