biar cinta kita sampai syurga | sedetik lebih

As salam...

encik tunang amat jarang memuji tau, oleh itu..harus print screen, untuk tatapan pastu sengih sorang-sorang..aiyoooo =.="

Salah satu mesej dari encik tunang, yang buat aku terharu sangat :

Cinta sejati abang hanyalah untuk ayang seorang jer, abang serahkan cinta itu dengan kasih sayang..luv u.

Macam-macam dugaan dah aku lalui sepanjang bertunang ni, memang kena banyak sabar dan kuat.  Alhamdulillah, terima kasih ya Allah.  Semoga urusan untuk kita bersatu pun dipermudahkanNya. 


Nah, ditujukan lagu 'Sedetik Lebih- Anuar Zain' buat tunang tersayang.

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu

Terselit sejuta rasa kebahagiaan, pabila dicintaimu.  Apapun dugaan yang datang yakinilah hati ini milikmu selamanya.


Thanks for reading!
Tata~

4 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

romantik gituh..hehe

Titisan Hujan said...

cepat2 la kawin.nak p menyemak kat umah lak

Eyqa Carissa said...

wahhh so sweet sgt!! <3
mudahan berkekalan hingga ke akhir hayat ;)

ainraus said...

awww sweet. ain jeles nih.