Semester 7 sudah berakhir | Demam

As salam..

Yeay..yeay.hip hooray! mari bergembira sebab sem 7 sudah berakhir.


Maka hari ini diumumkan tanggal 25 Mei 2012 adalah hari terakhir keberadaan aku di kampus tercinta untuk semester 7. *cehhhhhhhhhhhhhhh bajet dah habis pengajian, kalau ada penonton mesti dibaling kertasss banyak2. ok, takde penonton =.="


Actually, otak rasa dah tak betul kot malam ni sebab baru je dapat tenaga balik selepas satu setengah hari tidur di bawah kawalan ubat.  Demam paling teruk untuk semester ni, jangan ada lagi demam untuk semester depan :( 


Tsk tsk tskkk....pagi semalam kan, kite ada paper Kajian Penyelidikan *gerun kan dengar subjek nih. tau tau... pagi tu jugak la kite punyer kepala dah ting tong macam bawak telor kat atas kepala..jaga-jaga nanti telor pecah.  Sakit teramat, makin banyak bergerak makin sakit.  Suhu badan makin meningkat, dewan exam pulak dah dinaiktaraf ke bilik yang berhawa dingin maka baju sejuk pusaka menjadi pelindung.


Bila dah sakit macam tu, semestinya tumpuan bukan sepenuhnya kepada kertas peperiksaan di hadapan tetapi memikirkan telor yang nak pecah di atas kepala..eh.eh..ermmm..pada sakit kepala yang keterlaluan tu.  Sedih. 



Takut RESULT jatuh.
Mintak-mintak jangan REPEAT paper tu.
 



TAKKNAKKKKKKKKKKKK! :(




Moga doa seorang ibu dimakbulkan.  
Pagi-pagi tepon kat ma cakap sakit kepala *mata dah bersinar-sinar menahan sebak dan minta ma doakan moga kak ngah dapat buat yang terbaik dehhh..


p/s : sekarang pun badan masih panas, kepala dah okey sikit.


2 comments:

ProfHariz said...

Tahniah Cikgu ! Lepas ni jadi orang utara plak ye :)

caliph shuriken said...

wahh, sdah sem 7 rupanya..

smoga cepat sembuh yer ^^