Kalau orang tak suke kita..

As salam....

Yer, aku pendiam..kalau bukan dengan orang yang aku biasa atau kenali memang susah nak tengok aku bergurau senda.  Tak peramah? erm..yela kot.  Tapi aku bukan bermulut celupar, sentiasa menghormati orang lain, tak suka nak sibuk hal orang lain dan setiakawan..yeah! ask my BFF.  So, the point is semua orang ada kelemahan dan keistimewaannya.  Bila seseorang dah berumur 23tahun, dah tak boleh ada kecelaruan identiti nak jadi macam tu nak jadi macam ni.  Accept yourself include your weakness as i do..teehehee I LOVE TO BE MYSELF =)

Takpe takpe aku boleh positifkan diri bila bukak je blog Hanis Zalikha hebatkan HZ ni..tengok header je dah buleh ubah hati orang *bodek selagi boleh...yeaa!

You can't make everybody like you, you don't even like everybody ~ HZ
 
happy kembali 
^_______________________^


p/s : sakit bila orang yang kita sayang menyebelahi orang lain.

3 comments:

Qu azniza ;) said...

diam lg bgus ..kann

Puteri Iqa Izyan said...

iqa pun tak teri mesra2 dgn org yg baru kenal. :P

tak tau nak bercakap mcm mana. hee

nabByla said...

ayat yg last skali tue bella tuju. huhu.. sabar jew la.