first time...jatuh cinta

As salam...

Hari ni cuti tapi masih tak buat pape, termasuklah rancangan pengajaran untuk minggu depan.  Adess, kenapa la malas sangat nih.  Ermm, rasa tak berapa sihat dah la takde selera makan.  Takpela..nak update blog dengan story yang lepas, buleh kannnn? *angguk angguk :P
 
Tadaa! muke bersemangat je nak naik up sailing. Tapi kan..tapi kan...sampai je kat atas kann, seriusly aku cuak. muke dah lain macam bile tengok bawah =.='


Tapi demi anak murid, aku cekalkan hati dan semangat.  Takkan cikgu nak nangis lak kan.  Pink is not for manja okess , sebab faci ade tegur aku pinky sebab pakai kasut pink. ollalalaa *peace!

Alhamdulillah..selamat mendarat. haha. syabas Cikgu Myra!


eh...Ryan pun ade. 


Then, lepas semua budak2 buat aktiviti ni, aku request nak terjun lagi.  Bak kata Lisa Surihani dalam iklan Sofy  'Takkan lepaskan peluang yang ada'  =)


Aku pun tak sangka aku boleh buat aktiviti ni, seriusly tak sangka sebab aku rasa aku ni terlalu kewanitaan in another meaning aku rasa aku takut dengan aktiviti lasak, tapi rupenyer tak.  Tahun ni, ini aktiviti first time yang aku buat, tahun lepas pulak..snorkeling & main jet ski di Pulau Pangkor.  Semuanya menyeronokkan.  Itulah hidup, pelbagai peluang jangan dilepaskan begitu sahaja =)



8 comments:

Ezy Chiaki said...

blom cuba blom tau.. dh cuba tros jtoh cnta..
haha

Mr. Z dan Mis N said...

masih study yer...all the best
http://zubir5588.blogspot.com/2012/04/santai-gambar-datuk-siti-nurhaliza.html

Titisan Hujan said...

ingtkan sy je yg xrjin bt rph weekend ni


ouh...sonok tu.da lma xbuat

Tengku Laurel Adamila said...

cikgu pink budak-II shayang lebeh. heheh >,< comeyy la akak ni. berani 3..

amirahsamat said...

hehe menariknye.lame dh xbuat aktiviti2 macam ni. :)

jom join contest kt blog sy. :)
http://tattaraponpon.blogspot.com/

Puan Besar Shag Yahaya said...

Bukan abseiling ke ? Tak mengapalah kalau Shag salah :P

Aktiviti ni best. Kelab Kembara kolej Shag aritu nak buat tapi cancel sebab date tak sesuai. Dah nak final. Kalau tak dah merasa abseiling kat air terjun ;'(

emieysandra said...

dear shag, ehehe..ye jugak kot, kalau search up sailing kt google pun kuar gak aktiviti ni =)

nabByla said...

wahhh bestnye... ryan, pun join sama. ;)