My Engagement Day

As salam....

Rasa bersyukur sangat-sangat sebab majlis semalam berjalan lancar.  Alhamdulillah, segala halangan yang tiba pun dapat dihadapi.
 
 cincin disarung =)

selamat menjadi tunangan orang =)


Alhamdulillah, majlis pada 15hb Mac 2012 berjalan lancar.  Semoga ikatan ini juga menjadikan cinta aku dan dia makin kukuh dan akan terus bertahan hingga ke ikatan perkahwinan dan berkekalan ke akhir hayat. amiiiinnnn.

23 comments:

azlizaasri said...

tahniah syg ^_^

Safinah Harun said...

tahniah....

Ezy Chiaki said...

wahhhh..
tahniah dear!

Cikgu Fikri said...

1..2..3..
nak menjerit!!!!
ARGH!!!!!!
KAK EMIE DAH BERTUNANG?
tahniah..
aritu kak mas, now kak amy plak..
wah, bangga2...
bila majlis kahwinnyer?
uhhuhuh :)

DAWIA. HONEYPUTRI said...

slmt bertunang :)

Aida Azryn said...

tahniah yang.. semoga hubungan korang kekal sampai ke syurga. amin. <3

Nana S. said...

congrats babe! :)
selamat menempuh alam pertunangan.

Puan Besar Shag Yahaya said...

Tahniah sayam. Moga tempoh berdarah manis ni dapat di tempuhi ;)

twinkle twinkle said...

tahniah kak emi:) moga kekalan :D

*rindu nak komen blog ni :)

Titisan Hujan said...

best hari tu

Lily@MamaZaraZareef said...

COngrats on ur engagement..akak doakan semoga kekal bahagia n sume urusan dipermudahkan sehingga ke ikatan perkahwinan plak k..=)

Khairiz said...

tahniah kepada anak sepupu abg nih, bertunang dah, majlis akadnya bila lagi??

nabByla said...

seyes dah bertunang? wahhhh bestnye.. hehe..

papn tahniah ! ;)

mie said...

tahniah...

ainraus said...

:) sampai dah jadi tunangan orang, ain tak jumpa lagi emiey. :)

mish nuryu said...

tahniah ! :)

Cleaning Out My Closet said...

Congrats! :)

merlot bukan merlin said...

tahniah yerrr...

nana lenstylista said...

wahhh! tahniah2~ :)

Mummy Adriana said...

congratulations...selamat bertunang!

Puteri Iqa Izyan said...

cincin pun purple rupenye. huhuhu :D

congrats again! :D

IFA Athirah said...

waaah!cunnye....TAHNIAH!!

cik hani said...

baru tahu kamu sudah menjadi tunangan orang...tahniah si adek comel ni...