terapi melalui blog

As salam...

Menulis di blog juga boleh menjadi satu terapi.  Salah satu rawatan untuk meredakan tekanan. Bila kita meluahkan perasaan di dalam blog, kepuasan tu macam meluahkan kepada seseorang tetapi kalau blog yang tak private kepada banyak-banyak orang la.  Kalau private lak..haisshh..baik bukak microsoft word je la. ehehe =)

Baiklah..jangan salah faham sebab masing-masing mempunyai pendapat dan pandangan tersendiri..apa yang tertulis di atas adalah sedikit perbincangan di dalam kelas bersama kawan-kawan kelompok kecil bagi subjek Bimbingan dan Kaunseling. 

 
Apa pulak pendapat korang?

pssstt : luah perasaan kat you tube? berani? ehehe :P


sesajer layan video parody camni..boleh jugak merelakskan otak kejap =)

8 comments:

Apik Pehe said...

huhu..pernah jugak la luahkan dalam blog

Citarasa Rinduan said...

terus terang, sejak k,ayu berblog kak rasa ramai kawan dan senang hati sbb sahabat kak semuanya baik hati

tapi, kalau nak luahkan 100% perasaan.. taklah kot.. hehehehe malu

mie said...

uihh!!
berani kah?
setakat melayan video rang boleh la..
eheheheee

Titisan Hujan said...

cara utk meluahkan perasaan
blog pn ok gk

Ali Power said...

klw sy la kn, bile geram,tumbuk je sape2...baru sweet :3

Puan Besar Shag Yahaya said...

Shag selalu jugak luahkan kat belog, tapi tak publish sebab tu macam mengaibkan diri sendiri pulak. HAHA. Lepas taip, save esok bukak delete :Pp

padin said...

betul2 kalau setakat private tak payah le buat pape, baik simpan sendiri je bawah bantal ekekee

schaze zainn said...

boleh gune blog sebagai medium perantaran dengan saudara :)