pencarian akhirnya dititikkan =)

As salam...

ini aksi rempit yang amat baik untuk diamalkan
smile...snap!!  :P



one more...
ini lah my gelprengg yang agak giler-giler sikit tapi. psstt, mai sini nak bisik kat telinga..CENGENGGGGG habaq u =.='



Hari ni seharian penat mencari rumah sewa untuk tinggal masa praktikal selama tiga bulan.  Tiga bulan tu bukan kejap.  Jadi, rumah tu mestilah dalam keadaan yang selesa untuk aku serta kawan-kawan lain.  Alhamdulillah, dapat jugak rumah sewa di kawasan Sebatu, Merlimau.  Mudah-mudah takde lagi masalah akan timbul lepas ni =)



p/s : 'sibuk' jadi senior tahun last >_<"

8 comments:

Puan Besar Shag Yahaya said...

DARLING ~ Lama gilos tak mai sini. Sorry sangat sangat. Rindu nak drop komen kat sini setiap kali di kemaskinikan. Hehe. Alhamdulillah dah dapat rumah, dan nak praktikum, eh praktikal pun. Err, praktikum dengan praktikal sama ke eh, sayam ? LALALA~

Ezy Chiaki said...

walaupon hnye 3bln, tetap nk kn keselesaan kn..
hihikk..
selamat berpraktikal la ye..

hudahazwani said...

waa ! good luck ye syg. .da na habis study da dea :)

sugar2 kapas strawberry said...

take care syg :)

Cikgu Fikri said...

hehehe..
rumate sy plak aritu baru pergi tgk rumah sewa kat banting...
jauh gler... huuhhuh..
akak prktikum kt skolah mner?
gud luck yer... :)

Wen said...

lama tak lawat blog.. hehe so... Exam da abis... Nak tunggu praktikal. lmbt lg... so bw sampai sudah.....wen singgah kat blog yg wen da polo.. hehe...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh mujur dpt cr umah sewa dlm sehari.

Bluewendy said...

rempit..rempit.. =)