Teruja!

As salam...

Dah lama aku nak buat benda ni.  Dah lama niat dalam hati..nak jugak nak jugak.  Tapi memandangkan aku belajar kat Melaka dan cuti semester pun kejap je pertengahan tahun lepas, maka perkara ni selalu ditunda.  Tapi tidak kali ni.  Aku dah tak sabar sangat daa.  Semua orang dah ada, aku je tak de lagi.  sob sob sob sedih tau tak? eh eh ehh jangan korang lak yang nangis.  


Apakah perkara yang membuatkan aku teruja sangat? jeng jeng jeng >_<"



~~~~~~~~~BUAT LESEN MOTOR DAN KERETA~~~~~~~~~~~


Umur 22 tahun masih tak de lesen. waaaaaaaaaa :(  Tak pe tak pe..mulai esok aku akan berusaha bersungguh-sungguh =)  


Aku ambik untuk lesen motor jugak memandangkan aku bakal guru dan belum tahu lagi kena posting kat mana-mana.  Kalau kena posting kat pedalaman,  takkan nak bawa kereta kan.   Lagipun, senang nanti apa-apa hal takde kena berharap pada kereta, lesen motor ada jalan je la kan.  


Dalam teruja, ada jugak nervous nye kan.  Yela, macam-macam cerita pengalaman dengar dari kawan-kawan.  Kalau korang ada apa-apa nasihat untuk aku.  Silakan.. i'll appreciate it =)

6 comments:

cikgu ainura said...

wahhh.. bagus2.. lepas ni abis laa. rempit aje la ngan awen ehh.. hehee.. :) all the best syg..

Khairiz said...

semoga berjaya, bila dah ada lesen baru la boleh guna keta or motor...

Woofer Storm said...

semoga lulus ye,tak mo repeat2..heehe


*dah ada lesen,awk bawa sy jalan2..blh??

chEntA said...

kenapa la tak terpikir nak kne posting pedalaman eh mse ambk lesen hari tuh..skrg baru mula berfikir..alamatnya jln kaki la kalau dapt sekolah pedalaman..huaaaa..

YOUsoF said...

Apa yang paling penting adalah ketenangan, insyaAllah boleh.

nabByla said...

awk umo 22 kew?? pgkat kakak la nie? baru tahu.. coz rupa x mcm umo 22 pun. saya tertipu. hehee...