merah tanda cinta

As salam...


Dah lama tak ambik gambar pasport ni, tapi untuk buat lesen kan kena ada gambar pasport, maka terhasillah gambar di bawah.

opps..merahnyerrr 

Susah kot nak dapatkan gambar ni, kena teleng sikit..kena ke kiri kanan, macam nak photoshoot lak ngan uncle tuu dah nak buat camne, kepala aku ni memang dah terbiasa dok senget-senget =.= Pape pun, hasilnyer sangat puas hati.


p/s : sekali lagi tajuk entri mengada :P
SELAMAT PAGII. HOHOHO ><"

3 comments:

najihah sahami said...

Mish xske amek gmbr passport!uduh gla.haha.

Si qusowt said...

huk!mmg xde kene mngene..ehehehe..teleng semulajadi ye?
:P
btw nice pic
n goodluck ambik lesen!

Aida Azryn said...

haha.. selamat pagi! ;p