H.A.P.P.Y

As salam...

Walaupun penat tapi masih ingatkan blog, sedih ditinggalkan tak berupdate..meh la mempersilakan aku mengupdate dengan jayanya =)


 se silau se sepet :P

  bertiga lebih baekk..berama-ramai lagi meriah! 


 se senget se cengeng =.="
..
 Keputusannya :  kau dan aku se hati se jiwa ^______________^


Syukur Ya Allah.  Kebahagiaan ini datang dariMu, sebagaimana Kau layak memberikan derita kepada hambaMu ini. Kau Yang Maha Mengetahui apa yang terbaik buat hamba-hambaMu.

p/s : bergegas untuk merehatkan anggota-anggota jasmani, rohani biarlah terus hidup dengan rasa bahagia ini =)

9 comments:

Liyana Aziz said...

wah wah wah... sehati sejiwa sangat okay.. ehehehheeh... eh cop, kelas tau main bowling pakai baju kurung! sweet sangat...

najihah sahami said...

kecikkkk je emiey ni rupanya...hehe

emieysandra said...

Liyana Aziz :- ehehe, bukan baju kurung dear tp baju yg labuh tu dgn jeans. still sweet ag kan. hee :D


Najihah Sahami :- emiey ni kecik molek je la mish oiit >__<"

chemay said...

maen bowling pakai baju kurunggg.
comel!
:)

Aida Azryn said...

happy for you! :)

Si qusowt said...

semua org ade hak untuk happy..:)
sehati sejiwe lah..markah pon same.hee

Anonymous said...

hey you,saya suke blog awak!
sangat membantu lah,thankyou yea!
do follow me if you like :)

http://shiladiarystory.blogspot.com/

Puteri Iqa Izyan said...

happy happy selalu ye emiey :)

Apik Pehe said...

hehehe..sising kain nak main boling