di kala kesepian

As salam....


Inilah Ryan sekarang.  Dah besar..lebih kurang separuh tangan aku.  Hidungnyer mancung, mata dah boolat.  Beratnyer pun dah terasa, kecomelan turut terserlah tapi tak tahu camne nak tunjuk kat korang, aku hanya mampu merakam di kotak minda je.  Kamera ada, tapi..entahla..nak habaq pun tak gheti =.='



p/s : entri pendek-pendek je dulu.  semangat berblog entah lupe dah letak mana =.='  kan dah TERbuat pengakuan jujur >_<"

7 comments:

hudahazwani said...

kenape ni yunk??
asal 'kureng' layan menghupdate blog nie ??

anything wrong dear ?
find n share with me k ^_^

emieysandra said...

ehehe..

okay dear :D

Titisan Hujan said...

smgt dh beralih kan kan kan ^^,

iszieylyanziy said...

alahai comelnyaaaaa,,,,terasa nak bela gak,,ngee

Aida Azryn said...

comel! tapi aida geli nak pegang dia. >.<

Liyana Aziz said...

rajin2 update ek
ceh ckp org ek, kita sendiri pun sama... hukhukhuk

teringin nak bela kura2 tapi belum berkesempatan, bela ikan sepat je

Cikgu Fikri said...

smgt blogging lupa ltk mana?
insyaAllah jumpa lah tu nnti smgt tu :)