Wordless Wednesday #18 : penyu tecikk!!

As salam....



p/s : pergi pangkor pun bawak Ryan..malam last kat sana bawa Ryan keluar jalan-jalan kat pantai & pergi kat kedai sekitar situ.  Ada makcik kat kedai tu tegur...

Makcik :  eh..penyu kecik! mainan ke ni? 
Aku :  ha'ah..gerak sebab pakai bateri je ni.

kemain terkejut die bila tengok Ryan bergerak ngan aktif kat tangan aku ni.

Aku : ni yang betul la mak cik :)

5 comments:

Woofer Storm said...

sampai hati mainkan perasan makcik sy..hehee

nabByla said...

haha mcm tue pun boleh?
tapi sweet la awk nie. siap bawa ryan pg jalan lagi. ;)

Aida Azryn said...

comelnye! tingat kawan aida yang satu praktikal dedulu.. dia suka bela kura2 kecik. ;D

zOeY zAu YaH said...

baiknya dia..bwk pi jln2 hehe..

YOUsoF said...

Ryan, penyu comel yang mencuri perhatian..


Eh dah tukar bateri baru ke belum ni? ;D