senyum 1.11.11

As salam...

1.11.11 tarikh yang cantik..very nice nice, tak mahu pulak aku lepaskan peluang mengupdate entri.  Padahal  otak kosong, hati pun kosong yang terisi senyum.  ada ape? ada gula..weee, manis pulak rasenyer ayat ni =.='

Ada apa pula dengan tarikh hari ni, selain cantik nice nice tu.  Siapa yang kahwin hari ni, semoga selamat berbahagia :)
Hari ni ada satu program penting iaitu Bina Insan Guru dengan tajuk Protokol dan diadakan kat hotel lak tu.  So, the first thing is pakaian la.  Tak pela, aku pakai yang ada je la.  Baju raya raya raya yang lepas je..nak tengok? 

baju ni yang ada menepati piawaian yang ditetapkan..yang tang shawl tu dah tak lulus, urmm..jadi aku sarung je la apa yang ada nanti.  Okey tak? senyum tu dah memang konpem lulus, kena bawa sekali :P

Tadi jugak aku mencuba aktiviti baru. tweet tweet! haha..memang aku lambat giler ikut perkembangan..dari dulu buat twitter tapi malas plus tak reti jadi aku biar macam tu je.  Eh, kalau korang sudi mai la kite bertweet kat sini, yang jauh dirapat-rapatkan :)

pink tu pasti :)

10 comments:

Citarasa Rinduan said...

i like pink

dan...
bulan november adalah untuk k.ayu............ jua....
wahhhhh

Shafiq said...

Nice Entry..(^_^)V

husnazahidi said...

even yg lepas..tp klau dplbgaikan nmpak perfect kan..hehe..

cun..=) senyum sokmo..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

suwittt pink kan?

Zeeqa ~ Ajie said...

senyum 1.11.11 ---> :)

Si qusowt said...

la..baru pasan dah bulan november.hehe
cntik la!
:)

padin said...

hehe,memang macam seseorang lah!! hahahaa

Khairiz said...

wah dah ada tweet skunk..abe da follow da tuit emy hehe

Titisan Hujan said...

kali mmg xpuas ati.xleh snap pic sm

nabByla said...

amboih.. dah ad twitter skunk.. best kew benda nie??

bella pn xda lagi. huuu..