selamat pengantin baru, Kak Na!

As salam...

Selamat Pengantin Baru kepada pasangan yang melangsungkan perkahwinan pada hari semalam dan terutamanya kepada kak Na.  Majlis kahwinnya cukup meriah dengan sanak saudara.  Walaupun baju aku lari tema dan memang kontra sangat, aku syok jer bergambar.  Hee :D

bertemakan warna biru yang cukup menenangkan :)

 bersama pengantin! tengok..hijau biru xleh ngam nih. hehe :P

kejap je dah dapat anak dalam majlis orang nih. haihhh :D

Hah..anak makin bertambah =.=' *padahal malu nak posing sorang-sorang atas pelamin tu.  Actually, dalam majlis ni aku keseorangan sebab ma nak balik cepat sebab ada hal dan pengantin lelaki memang sampai lambat kat rumah pompuan.  So, pandai-pandai je la aku bawak diri dengan keluarga rapat mak saudara ni.  (Pengantin adalah anak saudara kepada makcik yang kahwin dengan adik abah) =)

 semua pakai baju biru! cantik lah buat macam ni..senang nak cam saudara pengantin =)

yang ni pun sepupu pengantin, dah lama kenal dan die jugak satu kos pengajian dengan aku tapi dari maktab kat penang =)

p/s : ada kebaikkan juga menghadiri majlis kahwin ni tau. Bagi yang masih bujang boleh tengok daya penarik serta kelemahan dalam sesuatu majlis tersebut dan buat iktibar untuk merancang majlis sendiri.  Menjadi raja sehari amat bermakna buat semua orang dan pasti mengimpikan majlis yang sempurna.  Tol kan? =)

11 comments:

gedek! said...

ada bawak balik bunga telor?

Aida Azryn said...

selamat pengantin baru! ;)

Gimi said...

combining warna biru dan putih tu cantik...

Zura said...

biru putih...cantik..

sugar2 kapas strawberry said...

emy bila lagi?hehe

Cikgu Fikri said...

kak emy..
mmg kontra sgt..
huhuhhuh..
:)

Nazifa said...

musim org kawin skng nie..asal cuti skola mesti ade kenduri kawen :)

cikgu ainura said...

lawa la kan warna biru..
nnt nak pilih warna biru gak laa...

Si qusowt said...

cntik ah tema..:)

re'a said...

awak pnyer majlis bila lg??xsbar nk mkn nasi free nie..hehe

sarah mohamad said...

OK Pelamin yg sangat ohsemmmm! Cantik sangattttt :D