I love taman permainan!

As salam...

Hidup sekarang sangatlah lepak.  Urmm...sedangkan masa cuti ni aku dan rakan-rakan dah diingatkan supaya fikirkan tajuk untuk kajian tindakan oleh pensyarah. Adess..camni la jadi nyer kalau cuti, cuti habis-habisan. ye dak? =)

Okey, kita bercuti dulu! Beberapa hari yang lepas, lepas cari barang dan sambil menunggu seseorang, aku dan bff pergi lepak kat taman permainan dulu.  Ini tempat yang paling suka selain ke pantai =) 

ini bff kiteww..asalnyer ramai lagi, tapi sorang ni je yang ade kat kampung untuk cuti bersama-sama. yang lain? ober-C di dalam Malaysia =.='

yeay! suke hati terlompat-lompat bila nampak ada satu ni je buaian yang tapaknya tak berlopak air. err...korang paham tak maksud ayat ni? huhu.  Kalau datang ke taman permainan, konpem takkan lepaskan peluang untuk main buai.  Macam budak-budak? eh..tak lah. buat awet muda jah. aigooo =p

posing ayu sebelum main gelongsor =p

buai laju-laju...sampai negeri cina, aku nak jumpe dengan putera fariz =.='


p/s : paksa diri menaip entri dalam keadaan yang tak berapa sihat sebab tak nak blog ni menyepi .  Sejak balik dari Pangkor, asyik batuk-batuk dan hari ni lak gastrik + demam.  So, u all sila jaga diri dalam musim hujan ni yer =)

10 comments:

chEntA said...

betul..kalo g taman permainan dari kecik smpai dah besar permainan yg sentiasa jd pilihan ialah buaian..tak taw kenapa..bestnyer..!

re'a said...

wah..seronok die bercuti yer..sy sedang jeles nie..haha..nnti bleh ler kuar sme2..awk belanja sy KFC sbb sy tau awk suka KFC sgt2.,.hehe

sarah mohamad said...

Olohhh Olohhhh terasa macam budak2 kalau duk kat taman permainan ni HEHHEHE

Aida Azryn said...

hope cepat sembuh ye dear.. amin. :)

apik pehe said...

huhu..tak ajak apik pun

cikgu ainura said...

cuaca tak menentu.. semoga mira cepat baik ye..

Nazifa said...

selalu teman adik bongsu p taman menan..tue pun lps puas kene paksa ngan dia.huhuhu

padin said...

hehe ni mesti kes masa kecik tak puas main kat taman permainan nih? muehehee

Daddylicious said...

lepas rindu la ni...:)

nabByla said...

pegi pangkor sajew2 holiday kew? :) best tak kat sana?