barbie doll vs doraemon.

As salam...
Tengah malam macam ni hanya mampu menikmati biskut gula cicah air kopi, sedap.  Alhamdulillah.  Lega pula bila bilik ni dah makin kosong, hari jumaat ni dah kena kosongkan bilik.  Buku-buku dan nota-nota yang terkumpul selama empat tahun setengah kat sini memang semakin berat.  Tak termasuk segala jenis baju halal harem.  Huhu :D

Tetibe je rasa nak tengok benda cantik, dan terus terfikirkan barbie dolls. 







Comel kan semuanye.  Sejarah barbie doll boleh baca kat sini.  Dulu masa kecik-kecik tak pernah ada kesempatan nak main barbie doll ni.  Tapi aku ada patung doraemon, dulu la..masa tecik tecik comel melebihi sekarang ni >_<" sayang sangat kat doraemon tu =)


gambar tercomel :p

alang-alang dah sebut pasal doraemon, mai kita nyanyi sekali.
Konna koto ii na
dekitara ii na
anna yume konna yume ippai aru kedo

minna minna minna
kanaete kureru
fushigina POKKE de kanaete kureru
sora wo jiyuu ni tobitai na

(hai! takekoputaa!)

AN.. AN.. AN..
tottemo daisuki..
DORAEMON...

alih ke bahasa Melayu pula:P

Pada Suatu hari
Tempat tinggal Nobita
Muncul seekor Makhluk
Berwarna biru muda

Badannya bulat-bulat (Doraemonnya marah nih kalo tau dibilang bulat...)
Suka makan kuih donat (haaahhh... DONAT??)
Bila nampak tikus ia melompat (Makin marah lagi neh doraemon... )

Nobita ketawa sambil berkata:
(“aik?! takut tikus ke?”) ========> apa coba??

Ang! Ang! Ang!
Makhluk itu bernama
DORA-E-MON…

p/s : mood kanak-kanak riang.

5 comments:

syazana amira said...

hehe.. suka doraemon :D

Nazifa said...

hahahah comel je doreamon tu

NM02 said...

follow u

kalu sudi, jom follow ai pulaksss

maceh

♥Lady Ainaa♥ said...

hahahaha..comel2..siap bg lirik lagu doraemon lagi tu..ena dlu afal, now dah x hafal..niwe, dua dua ena minat even dah besa pjg ni...WEEEEEEE

NadShaf said...

hahaha.comel pulak lagu doraemon dalam bm.