Welcome home!

As salam....

Gembiranya dalam hati...
Dapat jumpa kekasih hati..
Sepasang berdua, 
Hai ana yang punya!

hahaha..menjadik tak lagu aku ni. ehehe, tengah gembira apa pun jadik.  Dulu berjauhan, kini berdekatan.  Ryan & Rara kepunyaanku kini di sisi.  Petang tadi dah bawa balik ke bilik kecilku.  

berdua lebih baik!


 love me yaaa~

terjumpa duit seringgit! jom wat beli kace bute. ahakkkks. sape paham, angkat kepala macam Ryan :P


p/s : harap-harap aku jaga natang-natang ni dengan sebaik mungkin, lagipun cinta hati yang bagi..lagi sangat bermakna :)  Siapa yang baru nak kenal ryan & rara, meh baca sini dan sini.

13 comments:

Woofer Storm said...

comel je ryan n rara ni..sila jaga dgn baik ye puteri^^

Woofer Storm said...

salah ea kalau panggil puteri?hehee

iDa said...

so cute kang bende tu ??heheehhe

Mya said...

eh comelnya nama rara. btw awak, senang tak nak jaga? ada yang kata susah, yeke?

i am S!L4H.. said...

ryan n rara???

kerlassss.

hikhik

Zura said...

mcm kura2 wonderpetslah...hehe

hannafauzann said...

comel!

Realiti Imaginasi Untuk Inspirasi said...

hak3!tibe2 rase macam nk membela kure2 plak.hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

camner nk bezakan rara dan ryan?meh citer sket kat sis

amna said...

comel2!!
di rumah sewa kawan saya ada 3 versi umur n saiz kura-kura! huhuhu.. masa kecil comel, so nikmati ia masa cilik2 ni tau cikgu :)

Cikgu Fikri said...

kECIK DAN COMEL!!!!!!!!!!! :)

cikgu ainura said...

nnt nak bawak boboi g jumpe ryan & rara...:)

CIK TOM said...

comel rara n ryan..jg baik2 ye..