Rara Sakit

As salam...

Seawal pagi aku dah mengadap laptop ni sambil main-main ngan Ryan & Rara..aku lepaskan kat atas meja study.  Ryan yang aktif pula sibuk nak memanjat skrin laptop ni.  Memang aktif, ganas pun yer jugak. urmmm..berbeza dengan Rara yang makin hari nampak sangat pasifnyer tu.  Sekarang jugak, aku asingkan Ryan & Rara sebab risau Ryan dok memanjat badan Rara ni.  Ada kawan kata tak elok, lagipun pernah tengok Ryan panjat badan Rara..ganas sangat, dianggapnyer Rara macam batu dah la kuku tu panjang..eh, korang jangan ingat natang ni nak mengawan lak sebab Ryan & Rara ni kecil ag tau. 

Pukul 2 pagi aku dok menangis telefon si dia.  Sebabnyer? Rara yang tak bergerak walau diusik.  Bukan mati sebab kulitnye masih berdenyut-denyut.  Sampai keesokkan masih macam tu hinggalah aku bawa tukar air..pastu usap-usap badannyer, baru Rara bergerak.  Sekali lagi air mata aku tumpah bila tengok Rara bergerak.  Inikah cengeng namanyer? huhu, sensitip benar kan. Aku sayang Ryan & Rara sangat-sangat. Dah 4 hari Rara tak makan dan setiap kali Rara keluarkan kakinyer pastu bergerak atas telapak tangan aku akan rasa happy sangat. 

p/s : please Rara cepat baik..love u so much!

3 comments:

Titisan Hujan said...

ari ni da dpt jpe dgn auntie TH.
bg mkn xmo pon...aishhhh


ryan comel.aktif sgt ^^,

ghost writer said...

apsal tak tipon doc hewan jer..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sian rara..sakit apa ni ?huhu