Persembahan Angklung

As salam....

 motif? it's PINK! :p

Entri latest dalam Spontaneus Tuesday aku ada informkan pasal aku dan classmates kena buat persembahan angklung kat Hotel Avilion Legacy.  Huh..petang baru balik, memang penat la sebab tu majlis besar..padahal persembahan kumpulan kitorang kejap jer.  


Ada yang suruh ambik video? err..perlu ke? kang ramai lak nak invite kitorang untuk function nanti.  ekkk! ade unsur riak kat situ. huhu.  Takdela, persembahan kitorang biasa-biasa jer sebab kitorang masih belajar, tambahan pula..memang kelas kitorang ambik major muzik, sume alat muzik kitorang kena cuba pegang dan main!  Sebelum ni, kitorang aktif sebagai kumpulan gamelan, siapa yang follow blog aku dari awal mesti tahu :)


Kitorang biasa-biasa jer, tapi aku dapat merasakan kalau kitorang pi mana-mana memang jadi tumpuan la..sebab? we enjoy ourselves! haha...bawa mulut bising ke mana-mana,  pose sana-sini, cermin tu cermin ni jadi tumpuan.  Apa guna masa yang ada untuk bersama ni tak dinikmati dengan sepenuhnya kan? pasni dah kerja, berlaki..beranak pinak, mana boleh camni lagi kan :)



Yang bestnye, pagi tadi aku mencuba bakat make up kan classmate.  Nak buat persembahan kat hotel, takkan la tak nak calit pape kan.  Mula-mula takut jugak, rosak muka anak orang sapa nak jawab kan.  Muka manis ayu bertukar jadi jebon..naiya aku.  Tapi alhamdulillah, dengan bertemakan make up pink dan simple..okey la aku berjaya make up kan beberapa orang classmate ni.  Kalau terkurang dan terhuduh tu, aku minta maaf sangat-sangat sebab aku memang tak de pengalaman dalam bidang make up orang ni, setakat jadi mak andam bidang terjun jer boleh la kan.  Kalau dah kumpul semua gambar bersama, aku tunjuk kat blog ea :)

12 comments:

Cikgu Fikri said...

WAH....
MANTAP!!!!!!!!!! :)

iDa said...

memang sgt penatttt

Rtp Farra Arisha said...

dah lama tak tengok orang persembahkan angklung. where are the photos of u regarding the angklung performance? nanti jangan lupa masukkan di blog skali ya..hehe.

perempuan gemar make-up kan ;)

Woofer Storm said...

lain kali ajaklah skali,teringin nak try gak..hehee

Hans said...

wah
hebat la kamu
best tu

zOeY zAu YaH said...

kemain lagik hihi

Mama Gee said...

suke dgr bunyi angklung...mendamaikan....

Khairiz said...

pandai main muzik rupanya?? bila dapat jumpa anak buah abg sorang ni...

iDa said...

u in my entry now.....eheheheheh

http://idasayangkamu.blogspot.com/2011/10/hotel-avilion-legacymelaka.html

CIK TOM said...

cik tom teringin nk belajar main angklung jgk...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

takmo komen lain..jeles ngan kecantikan lecung pipit kamu dik!

Anonymous said...

masih active lagi tak..saya nak tempah mcmmana yer? jika masih aktif, sila hubungi saya di 0107776010