Pagi-pagi lagi dah jatuh cinta.

As salam...

Pagi-pagi lagi aku dah berambus dari asrama.  Pergi mane? pi tesco jer.  Seakan isteri mithali yang keluar ke pasar untuk mencari bahan masakan untuk hidangan si suami, tapi itu bukan aku..aku adalah macam bik.  err..nama panjangnyer bibik.  Itu yang member aku bagi kat aku, sepanjang jalan dok kutuk aku macam makcik. Sampai hati die kan..die dok ulang ayat, "Ko kan bik aku". tolong cepuk die untuk aku =.="

macam mak cik ker???err...korang jangan kutuk buruk nau lak >.<"


Selekeh tak selekeh masa kat kedai topup, budak jaga kaunter jual topup tu leh pandang aku kejap pastu cakap "Pagi-pagi lagi dah jatuh cinta" *kenyit mata. haha..memang comel giler budak kedai topup tu. nasib baik terus ingat pakwe, selamat dari tergoda =.="

p/s : agak-agaknyer die perli aku kot, mentang-mentang aku pakai selekeh macam bik pagi tadi, ingatku mudah diperdaya? SORRY, U BOLEH NAIK LORI..BLAH AR.

6 comments:

Aida Azryn said...

hehe.. xde ah. tak macam makcik pun la. :)

tyka chou said...

wahh! bestnye ade owg ckp mcm tu..paling tk pn..hati ni bunga2 lah kejap kn..hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tu kain ke seluar dik?hehe..selekeh ke?suwit je akak tgk

ayuyuuu :) said...

macam makcik?

tak lahh.
mcm istri org.
HAHA ^^

ProfHariz said...

Pheewitttt :P

CIK TOM said...

comel je..hee ;)