Mimpi siang mainan tidur kan..kan kan?

As salam...

Tengahari tadi, lepak bilik member ramai berempat orang.  Bagai meraikan kelas habis awal, kitorang pun buat projek tuttttt! hei, ingat boys je boleh buat macam-macam..girls lagi dahsyat ..jangan u alls tak tau.  Apa yang kitorang boleh buat? facial muka secara berjemaah, conteng muka kawan secantiknyer (make up), mix and match segala pakaian yang ada..itu yang biasa, yang luar biasa pun banyak lagii..ehehe, itu satu keistimewaan bila dok di asrama sebab leh jumpa member sekepala dua kaki. ehh ;p


Lepas tu kan..aku tertidur.  Tapi diganggu mimpi buruk.  Aku mimpi aku ambik Ryan & Rara.  Aku jaga. Rara okey jer tapi Ryan..Ryan hidup tak lama bila aku menjaganya :(  Sebaik je sedar, ada air mata jatuh ke pipi aku.  Ermm..sedih.  Aku bagitahu si die pasal hal ni, tak pepasal die mula risau sebab masa aku tepon tu si die tengah buat kerja kat luar. 


Dah la semalam, Ryan & Rara kena tinggal seharian. Bila si  die balik, berebut natang tu dapat makanan, tapi si Ryan buat perangai dok ketuk-ketuk bekas akuarium tu.  Macam merajuk kena tinggal sehari.  Err...macam-macam hal la, tapi member pernah bagitahu..natang kura-kura kecik ni memang sensitif, manja. 


p/s : harapnya, mimpi tengahari tadi hanya mainan tidur dan aku harap sangat moga aku dapat Ryan & Rara dengan elok nanti :D

2 comments:

cikgu ainura said...

dah2... g cepat amik budak berdua tue... nk bg kawan ngan boboi nie... hahahha

sugar2 kapas strawberry said...

kura2 emy nama ryan n rara
tp kura2 kat umh kitaorg dulu nama dia dibah.hehe