Cuti

As salam....

Cukup lama berehat, kerana badan yang dibiasakan berehat lama.  Dalam menghambat waktu kesibukkan supaya cepat berlalu, kelapangan yang ada belum puas dirasai.  Mahu dan mahu lagi.  Semua yang indah itu akan disambung dalam melalui hari-hari cuti selama seminggu mulai selepas esok *agak berbelit tak ayat aku, huhu :P


Lepas kelas esok, aku akan bercuti selama seminggu.  Hajat di hati mahu bertapa di dapur menghasilkan maruku yang enak.  Eh, jangan pandang aku sebelah mata..kalau boleh pandang dengan empat mata pun baik jugak sebab memang aku pandai buat maruku pulut! yeay..tepuk tangan untuk diri sendiri.  Betul lah, dulu pernah ganti ma pergi kelas masak pastu cikgu masakan tu ajar  cara membuat maruku pulut, sangat yummy! dan sejak tu aku suka makan maruku. sekian, maceh =.='


Tak sabar nak bawa Ryan balik kampung, risau pun ade.  Keselamatan Ryan akan aku awasi 24jam.  Ya, mesti.

apakah ini???!


Ryan yang suke cari tempat gelap untuk tidor.  Biasa aku akan sediakan kain hitam untuk iyer tidor.  Makin manja sejak Rara dah takde ni ;)

5 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

jom jumpa syg!

cikgu ainura said...

jage ryan dgn baik k.. after seminggu.. baru jumpe ryan balik...

Woofer Storm said...

nak maruku sikit boleh??ermm

sayang betul dia kat ryan kan??balik kampung tu hati2...

Innanie | Ariffin said...

kita pun ada bela kura-kura. cepat gile besar. nama dia KONTOT!!!

Cikgu Fikri said...

wah..
biler time cuti ni,
bru ada masa blogger2 nak interaksi kan..
huuuh..
sorry kak sbb lamer xjenguk..
:)