Aktiviti pagi :)

As salam....

Banguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnnn! Haish..korang tidor lagi ke? aku sangat jeles nih, pagi-pagi dah kena gerakkan anggota tubuh badan untuk bergerak ke padang.  Almaklumlah, minggu ni minggu 5K..kebersihan, keselamatan...k k kFC *erkk, cukup lah 5K! hehehe.


Sudah cukup berpenat lelah menumpahkan peluh untuk menyihatkan tubuh badan..yeah! marilah bergoyangggggg~~~~ dalam aktiviti senamtari, ala...bersenam dengan langkah tarian tu. macam jenis tarian ada :)

macam ni lah gaya bersenamtari yang aku buat tadi, sesi snap snap pic tak dijalankan tadi, maka aku ambik dari Google si baik hati sudaa. tengok makcik makcik ni lagi curlasss yuuu :P

pagi-pagi camni elok sangatlah tengok gambar yang manissssssssss Ini.
main angklung pun kena goyang..ewahhh..goyangg..wee :D

7 comments:

Majlis Tertinggi Pelatih KPP Seremban said...

wah!semangat bakal cikgu di awal pagi.heee

cikgu ainura said...

wahh.. ada terselit gambar i la.. hahaha....

padin said...

pagi ni bangun awal gak, huu iring student buat lawatan hahahaa

Titisan Hujan said...

td ai ponteng program lah..huhuhu


penat~~

CIK TOM said...

wah semua cikgu ni manis2 ;)

Aida Azryn said...

kfc? haha.. :B eh dah petang ni.. selamat petang cik emiey! ;)

roq said...

hahaha....aku baru tau name die angklung.....aku ingat angklang...haha

singgah2 la sini :)