tak mahu kehilangan blog

As salam...

Terima kasih kepada ayuyu kerana menyedarkan aku bahawa aku sangat MALAS mengupdate blog sekarang.  Ya, sangat malas...entri selama beberapa hari lepas aku biarkan macam tu.  Tapi kan hari sabtu lepas balik dating..aku nak update tau.  Siyes, sebenar-benarnya tapi dok syok upload gambar..syok bebenar sampai pening dok tengok mende alah (loading) tu dok pusing-pusing.  Pusing-pusing bak merry go round, merry go round pun leh bajet bila berhenti tau, tapi yang ni tak ;p


Okey, semalam pun aku nak siapkan entri yang draft hari sabtu tu la. Tengok, aku berusaha jugak nih..tapi aku semalam aku terlebih rajin, nak delete entri pada blog lain, bukak tab kat atas tu banyak sangat then entri post di dunia emieysandra pulak yang aku delete. 25 post lak tu termasuk draft Memang gelabah tak menang tangan sebab otak tak leh pikir nak buat camne.  Tapi nasib baik lah aku cepat relax dan bertenang tendang akhirnya aku teringat yang aku ada download full template sebab ada niat nak edit blog sebelum ni.  Alhamdulillah, di saat Kelantan meraih kemenangan 4-0 aku juga sangat bersyukur latest entri terselamat. ehehe ;)


alang-alang bersemangat buat entrri nih, tempek gamba sekali, walaupun gambar ni memang banyak tak kena..err..memang banyak la =.="



p/s : ade 2 draft entri yang 85% siap yang tak dapat diselamatkan.  taip balik, cerita balik adalah membuat dua kali kerja yang memang aku tak berapa gemar..kalau  hati aku ni tabah dan cekal..adalah dua entri tu. fuuuu~~

3 comments:

nabByla said...

bella pn jarang dah update blog skunk. wish me luck emi. nak final dah nie. huhu..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sedar pun makin malas..keh3.akak rindu blog adik tau!gmbr tu cumil jek.nak2 bab mata tu.siyes jeles sbb akak tak pandai pki eyeliner camtu..hehe

Titisan Hujan said...

TRW menang tu yg best siot.
rerajin la update lpas ni.


ngeeeee