kejap sangat.

As salam...

SELAMAT PAGI!!
Baru je lepas salam peluk cium dengan maaf dengan maksaudara sekali lagi, dia nak balik rumah dia kat Negeri Sembilan..

 
Masa dok salam tu, maksedara tanya aku lak bila balik Melaka?


Aku pun jawab la  "Err...esok."
Baru teringat, malam esok aku akan naik bas balik ke Melaka.

:( :( :(

 Dah lupa pasal Melaka, cuti sekejap sangat.  Kelas mula 5hb tapi sebab tak de tiket aku kena ambik tiket 2hb.  Sedihnyerrr, terasa kejap sangat.  

Memang kejap pun T___T

2 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

terasa kejap je cuti kan dik, takpelah nnt ada cuti panjang leh blk kampung lg ye

ProfHariz said...

Uhukkkk.... Sabau ye... Memang kejap sangat... Nanti dh cuti panjang kita cuti puas-puas ye dak?