"First Giveaway By Tengkunizam | Rakan Blogger Klik1Malaysia"

As salam...

Dah lama tak join contest, tapi sekali sekala mencuba nasib apa salahnya kan..contest ni aku jumpe masa pi jenguk blog sis intan.  Rupanyer dia salah seorang penganjur contest ni.  Ada masa sehari je lagi untuk join contest ni.  Harap-harap la ada tuah :)




Kalau sesiapa nak join, cepat-cepat terjah entri ni okeyh.

Kalau bertuah untuk aku menang, aku nak domain
 
Domain setahun tajaan Intan Nur Fateha x 1 Pemenang

Domain setahun tajaan Tengku Nizam x 2 Pemenang


Sebab?

Aku antara dua nak pakai domain @ tak, tapi kalau menang itu maksudnyer memang dah sampai masanya aku pakai domain..kalau tak menang, tunggu la pintu hatiku terbukak betul-betul, sesiyes mungkin untuk pakai domain. okeyh?



p/s : bahagia sangat bila impian sudah hampir jadi kenyataan :)


No comments: