Cuti raya EXTRA!

As salam...

Hari ni aku TER- cuti extra.  Orang lain mesti dok eksaited cerita pasal raya kat kelas, aku lak terbaring lesu dalam bilik ni.  Nasiblah..berdating sakan semalam sampai menDEMAMkan diri.



Tak tahu nape sejak kebelakang ni, badan ni manja sangat.  Sama macam hari raya 1st, demam macam ni jugak.  Balik Melaka pun demam camni gak.  Aku syak ni sume gara-gara cuaca sekarang <--- huh..memandai je la sebab nak pi jumpa doktor malas, macam kena bayar RM1000 lak untuk sekali pemeriksaan.  Siyes, aku takut doktor :(



p/s : entri serius, mesti lah xde gambar :P
p/s : aku nak cepat baik, assignment dah tersengih-sengih kat aku ni =.="

5 comments:

gedek! said...

demam betol ke ni?

(ragu ragu)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

alahai...ciannyer demam..smga cepat sembuh ya

iszieylyanziy said...

get well soon! :)

Aida Azryn said...

dasat betol. assignment pun boleh tersengih2 ye?huhu.. ;p

nabByla said...

semoga cepat sembuh.. jgn lupa makan ubat.